Zasada małych, prostych kroków - wprowadzenie*

1. CIEPŁE ŚNIADANIA – nie wychodzimy z domu bez ochrony od wewnątrz, to tak jak zakładamy ubranie i szalik tak samo dbamy o nasz zdrowy żołądek 

 

2. WPROWADZAMY ZUPY – rozgrzewają, działają kojąco na nasz układ trawienny i wbrew pozorom na dłużej zaspokają głód 

 

3. 4-5 POSIŁKÓW DZIENNIE - mało ale często i najlepiej ciepłych bo ciepło to energia, ogrzanie, ukojenie i parasol ochronny na zewnątrz. Większość osób ma zwolniony metabolizm właśnie ze względu na sporadyczne jedzenie o nieregularnych porach. 

 

4. CIEPŁE NAPOJE – ZAWSZE I WSZĘDZIE aby budować siłę i energię od wewnątrz 

 

5. POWRÓT DO KASZ – jaglana, quinoa, amaranthus – to pełnowartościowe białko i najwięcej wartości 

 

6. NABIAŁ KOZI lub OWCZY – zawiera więcej wapnia, ogrzewa organizm, nie wprowadza wilgoci   

 

7. OGRANICZENIE CUKRU (najlepiej całkowita rezygnacja) – cukier to zakwaszanie organizmu, wprowadzanie wilgoci, powoduje fermentację, zaburzenie prawidłowej flory bakteryjnej i jednoczesne osłabienie układu odpornościowego a co za tym idzie - poddatność na wirusy i infekcje. Jedząc dużo cukru czujemy się ociężali, senni, brak nam energii do działania. 

 

8. TŁUSZCZ JEST WAŻNY (nawet dla odchudzania) – wybierajmy ten najbardziej wartościowy czyli OLEJ LNIANY, Z PESTEK DYNI, Z ORZECHÓW WŁOSKICH 

 

9. ZESTAW OBOWIĄZKOWY NA CO DZIEŃ: kasze, warzywa, orzechy, nasiona, kiełki, strączki, natka pietruszki – taki zestaw gwarantuje wszystko co nasz organizm powinien otrzymać każdego dnia 

 

10. MIĘSO 1-2 RAZY w tygodniu – zgodnie z naturą, nasza dieta powinna być „pół wegetariańska”, mięso z odpowiedniego źródła dostarcza cennych wartości ale zakwasza organizm 

 

11. KAWA 1-2 filiżanki/dzień – duża ilość kawy to odwodnienie, zakwaszenie orgnizmu, wbrew pozorom senność i ociężałość 

 

12. Gdy PIECZYWO, MAKARONY, KASZE, RYŻE – to zawsze RAZOWE, PEŁNOZIARNISTE, CIEMNE, GRUBE – te najmniej przetworzone, najbardziej naturalne, z największą ilością witamin i błonnika 

 

13 .ZIOŁA i PRZYPRAWY – działają kojąco, rozgrzewająco, przeciwzapalnie, naturalnie regulują funkcjonowanie naszego organizmu  

Chcesz się dowiedzieć więcej?

-  Jaki jest skład Twojego ciała: tkanka tłuszczowa, mięśniowa, poziom nawodnienia, wiek metaboliczny Twojego organizmu, wskaźnik  trzewnej tkanki tłuszczowej i wiele innych parametrów.

- Jak jeść i zdrowo się odżywiać?

- Jak naturalnie budować siłę i odporność od wewnątrz?

- Jak schudnąć, poprawić sylwetkę bez liczenia kalorii, odmierzania ilości, radykalnych wyrzeczeń?

- Co zrobić aby czuć się lepiej i lepiej wyglądać?

 

Nasze podejście do zdrowia oparte jest na 3 filarach: ZDROWE JEDZENIE - ZDROWY RUCH - SPOKÓJ UMYSŁU, bo organizm to zespół naczyń połączonych i tylko jednoczesne, wspólne zadbanie o całość przynosi oczekiwane efekty. Katowanie się dietą w bezruchu i napięciu nie przyniesie efektów. My gwarantujemy radość z wysiłku.

 

Zapraszamy, Zespół ProSSto!

*) wprowadzenie do zasad ProSSto. Szczegóły i indywidualne dopracowanie na konsultacjach żywieniowych

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014