PILATES w ProSSto to terapia ruchem dla każdego, kto potrzebuje profesjonalnego, specjalistycznego, indywidualnego podejścia nakierowanego na zdrową i prawidłową pracę narządów ruchu (kręgosłup, stawy, mięśnie). 

Pilates w ProSSto to zajęcia dla osób w każdym wieku, dla kobiet i mężczyzn, odpowiadający wszystkim potrzebom związanym z budowaniem prawidłowej postawy, prawidłowego poruszania się oraz ze zdrowym układem kostno-stawowym: 

  

KŁOPOTY Z KRĘGOSŁUPEM… 

Skarżysz się na dolegliwości związane z kręgosłupem, często odczuwasz ból, dyskomfort w odcinku szyjnym, piersiowym czy lędźwiowym lub masz już zdiagnozowane schorzenie (np. dyskopatia czy choroba zwyrodnieniowa). Wiesz, że ćwiczenia kręgosłupa są wskazane, chcesz ćwiczyć ale konieczna jest mądra i bezpieczna terapia ruchem, która wspomaga  i zapobiega nawrotom czy postępowi choroby - mówimy tutaj o ćwiczeniach mobilizujących i uelastyczniających kręgosłup jak również o ćwiczeniach wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa.  

 

PO OPERACJI, KONTUZJI, URAZIE… 

Jesteś po kontuzji, urazie lub nawet po operacji, być może za Tobą również rehabilitacja, pragniesz powrócić do pełnej formy fizycznej w bezpieczny i zdrowy sposób lub nawet nie możesz już kontynuować intensywnego, forsownego sportu jak do tej pory. Musisz sobie zdawać sprawę, że brak odpowiednich ćwiczeń po operacji gwarantujących utrzymanie zdrowego kręgosłupa, zwiększa ryzyko ponowen operacji.  

 

ODCZUWASZ NAPIĘCIA MIĘŚNIOWE… 

Spędzasz cały dzień w pracy, za kółkiem, przed komputerem, często w siedzącej, zgiętej pozycji. Czujesz, że stres i napięcia dnia codziennego kumulujesz w ciele: sztywność ciała, napięcia barków, karku, zbite i przykurczone a przez to bolesne miejsca w całym ciele –  zdecydowanie potrzebujesz tzw. naturalnego stretchingu powięziowego, który przynosi rozluźnienie, elastyczność, harmonię w ciele.  

  

- PROBLEMY ZE STAWAMI... 

odczuwasz sztywność, dyskomfort ruchu czy brak pełnego zakresu ruchu, być może masz już zwyrodnienia. Powodem jest najczęściej siedząca, w zgięciu pozycja oraz brak ruchu na co dzień - nieporuszany staw nie jest właściwe naoliwiony gdyż nie produkuje błony maziowej, przez co sztywnieje. Każdy staw potrzebuje funkcjonalnych ćwiczeń we wszystkich zakresach ruchu(wyprost, otwarcie, rotacja) aby ograniczenia nie postępowały. 

 

- MASZ 40+ I POTRZEBĘ INNEGO RUCHU...

chcesz być aktywna i w dobrej formie, chcesz ćwiczyć ale czujesz potrzebę innej aktywności ruchowej gdyż tradycyjna fitnesowa forma ruchu jest dla Ciebie za szybka i zbyt forsowna. Być może potrzebujesz świadomościowego treningu body&mind, który zapewnia lepszy kontakt z własnym ciałem, holistyczną pracę nad wszystkimi partiami mięśniowymi, wyciszenie i relaksację poprzez włączenie umysłu do ćwiczeń. 

 

SENIOR…  

Jesteś w dojrzałym wieku, czujesz potrzebę ruchu i aktywności fizycznej ale bezpiecznej i stabilnej, która pozwoli dłużej cieszyć się życiem w pełnej sprawności. W dojrzałym wieku kluczowa jest praca nad równowagą, stabilizacją i koordynacją ruchu (ręka, noga, oko, oddech), jak również funkcjonalne ćwiczenia mobilizujące kręgosłup i uruchamiające wszystkie stawy.

  

W CIĄŻY…  

Jesteś w ciąży i potrzebujesz odpowiedniego jak na ten czas ruchu – bezpiecznego dla Ciebie i Twojego brzuszka, ćwiczeń pozwalającym utrzymywać prawidłową pozycję ciała i kręgosłupa, które to zmieniają się w czasie ciąży. Chcesz zapobiegać dolegliwościom ciążowym takim jak ból kręgosłupa, napięcia czy obrzęki oraz przygotować się do porodu. W tym czasie potrzebujesz ćwiczeń mięśni głębokich  oraz mięśni dna miednicy, które należy odpowiednio przygotować do porodu - zarówno wzmacniać jak i umiejętnie rozluźniać gdyż tylko tak przygotowane mięśnie pomogą Twojemu maluszkowi prawidłowo przyjść na świat a Twojemu ciału szybciej wrócić do formy po porodzie.   

  

- MŁODA MAMA…  

Właśnie urodziłaś dziecko, pragniesz wrócić do formy, w efektywny sposób popracować nad  osłabionymi przez ciążę i poród mięśniami. Właściwe ćwiczenia mięśni dna miednicy oraz mięśnia porzecznego brzucha połączone z oddechem są kluczowe dla młodych mam aby wspomagać zespolenie kresy białejco ma znaczenie  dla wyglądu naszego brzucha, podbrzusza, talii .   

 

 

PILATES jest właśnie dla Ciebie! 

Unikalny program ćwiczeń, indywidualne podejście, pasja, wiedza i profesjonalizm! 

Zapraszamy, Zespół ProSSto! 

Dla kogo?

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014