PILATES BASIC (1) - poziom podstawowy 

to wprowadzenie w metodę PILATES, od którego każdy uczestnik powinien zacząć. Na tych zajęciach uczymy podstawowych zasad Pilates jak neutralna postawa, czym są mięśnie środka i jak je uruchomić oraz jak skoordynować ruch z prawidłowym oddechem aby właściwie wykonywać poszczególne ćwiczenia. Uczymy czym jest stabilizacja kręgosłupa a czym jego mobilizacja. Pilates BASIC ćwiczymy w większości przypadków na macie bez żadnego sprzętu.  

 

Opis zajęć

PILATES MIX (3) - poziom zaawansowany 

to zaawansowany poziom zajęć Pilates, podczas których wprowadzamy  najbardziej zaawansowane ćwiczenia tzw „matę klasyczną” i uczymy jak je prawidłowo wykonywać. Zajęcia te wymagają wypracowanej już siły środka i dużej świadomości swojego ciała ponieważ pracujemy ze sprzętem jak: roller, poduszka sensomotoryczna, piłeczka soft ball, obręcz, taśmy, ciężarki. oraz spine corrector

 

Zajęcia Pilates Mix są przeznaczone:

- dla absolutnie zdrowych osób, które nie posiadają problemów z narządami ruchu

- dla osób, które ćwiczą w Prossto min 6 do 12 miesięcy, które znają zasady ruchu, mają pełną świadomość swojego ciała, swoich zakresów ruchu, wiedzą jak pracować z zaangażowaniem mięśni głębokich, które zabezpieczają właściwą stabilizację kręgosłupa

PILATES PERSONAL / PILATES DUO 

Zajęcia personalne (Pilates PERSONAL) czy zajęcia pół-personalne (Pilates DUO PERSONAL) to najbardziej skuteczny trening, gdzie Twój nauczyciel skupiony jest na Tobie w 100%, ćwiczenia są specjalnie dobrane i dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb i Twojego poziomu zaawansowania. Zajęcia te pozwalają na zmaksymalizowanie jakości wykonywanych ćwiczeń – tak istotnych w metodzie Pilates – osiągnięcie perfekcyjnej precyzji a tym samy przyśpieszenie osiągnięcia efektów. Tutaj wykorzystujemy wszelkie dostępne sprzęty w zależności od potrzeb i możliwości uczestnika. 

PILATES BASIC PLUS (2) - poziom średniozaawansowany 

To kolejny poziom zaawansowania zaraz po PILATES BASIC.

Tutaj podnosimy poprzeczkę i dodajemy sobie wyzwań: łączymy podstawowe ćwiczenia, poznajemy trudniejsze wersje ćwiczeń i wprowadzamy nowe. Zaczynamy również pracować ze sprzętem, który dodaje trudności. Pracujemy nad koordynacją, precyzją i płynnością ruchów.

 

Dla kogo jest PILATES Basic PLUS?

-Dla osób, które ćwiczą na poziomie Basic od 3 do 6 miesięcy.

-Dla osób, które CHCĄ i MOGĄ pozwolić sobie na więcej.

-Dla osób, które znają podstawy PILATES prowadzone w ProSSto: wiedzą czym jest stabilizacja, czym jest centrowanie i środek, czym jest prawidłowy oddech, czym jest własne bezpieczeństwo.

PILATES STRETCHING (wszystkie poziomy)  

Stretching jest skierowany do wszystkich uczestników bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Jest to bezsprzecznie najlepszy sposób uelastyczniania mięśni i zwiększania ruchomości w stawach, jest to świetne uzupełnienie innych wzmacniających zajęć pilates zgodnie z zasadą 'aby mięśnie efektywnie wzmacniać, najpierw trzeba je rozluźniać'.  Tutaj stosujemy metodę „naturalnego stretchingu” czyli najbezpieczniejszej techniki rozciągania mięśni w wygodnych, bezpiecznych, izolowanych pozycjach wyjściowych, gdzie zakresy ruchu są optymalne, bez bólu czy pogłębiania. Pracujemy również nad rozluźnianiem całych taśm powięziowych. Wykorzystujemy roller i paski do jogi, przydatna będzie często zwykła piłka tenisowa

PILATES BALANCE (poziom średnio i zaawansowany) 

To kolejne wyzwanie mające na celu zapanowanie nad niestabilnym podłożem, jeszcze większej pracy nad równowagą i koordynacją. Tutaj pracujemy z dużą piłką, która pozwala jeszcze skuteczniej pracować  nad całą sylwetką a w szczególności nad mięśniami brzucha i kręgosłupa.  

PILATES FLOW (4) - poziom bardzo zaawansowany 

To najtrudniejszy poziom zajęć Pilates, gdzie wprowadzamy płynne przejścia pomiędzy nimi, przyśpieszając tempo i utrzymując ciągłość ruchu. Tutaj każdy uczestnik doskonale zna zasady i ćwiczenia Pilates, jak również swoje własne możliwości. Tutaj się nie uczymy, tutaj płynnie ćwiczymy.  

Taka praca pozwala nam poprawić naszą wytrzymałość, siłę i kondycję. Poziom Flow jest skierowany wyłącznie do osób zdrowych, bez żadnych problemów z kręgosłupem, które przeszły przez wszystkie wcześniejsze poziomy w naszym studio. Kwalifikacja na ten poziom wyłącznie po konsultacji z nauczycielami Prossto. 

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Prossto Pilates i Zdrowie  -   ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, stacja METRO Stare Bielany   -  info.prossto@gmail.com   -   tel. 602 311 445

Copyright © ProSSto. All rights reserved 2014